Sunny

Hej!
Åh solen gjorde hela staden lycklig igår, alla va happy.
Mötte Maki som sagt, vi åkte till Heron och käka och köpte airmax till henne,
sen vart det Skäris en lång stund, vädret sa åt mig att köpa en bikini haha.
Åkte hem vid 6, blev hämtad av babe och vi drog och köpte mat.
Kungens kurva är fan bäst på helger, bjuder på massa mat haha, vi smakade på allt!
Köpte med oss godis och Ben & Jerrys som fortfarande väntar på mig..
Lagade ytterfile med sallad o bea, bästa maten eveeeer, skulle kunna leva på det.
Slappade en stund, och vid 9 blev jag skjutsad till stan där jag mötte Johannorna.
vi satt på ett avskilt nice ställe på söder och pratade bort timmarna.
Synd att molnen är bittra och inte låter solen titta fram.
Men men, det ska nog bli en bra dag ändå, trots att Andreas smittat mig, ont i halsen..
025_102049332_large


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0