1 maj

Denna dag har varit awesome. Vad kan vara bättre än att vakna upp brevid världens bästa, plus fint väder?! Vi åkte och köpte frukost och satte oss ute i solen ock friterades, det var kallare inomhus föfan! Vi åkte med hans föräldrar och moster till hornsberg och satt på en brygga och njöt fullt ut, en glass och kopp kaffe på det också:) såfort vi kom hem så satte vi oss ute igen, fick agera kroppsvikt åt Andreas höhö. Det var verkligen en chill dag, mer än halva har gått åt att sola och slappa. Babe skjutsade mig till söder för att jag skulle köpa en bok av en blocket tjej, finns ingen snällare! Hemma tränade jag lite, sen zappade jag mellan dhw och humorgalan ååååh kunde inte hålla tillbaka tårarna på nått av programmen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0