Inkompitent

Hej alla glada.
Ville bara meddela att jag suttit hemma och pluggat ihjäl mig sen måndags, med några pyttesmå undantag:)
Måndagen så tränade jag och Maria på blodtryck tills vi mådde illa och hade ont i armarna, vi pluggade en stund men snacket tog över. Tisdagen vare prov på blodtryck, klarade det såklart men nerverna var uppe i skyn! Grät ihjäl mig till dhw på kvällen. Onsdagen följde jag med älskling och pratade lite med tatuerare om storlekar och sånt, sen åkte vi till Martin olsson och handlade för hans födelsedag:) jättecoolt att se allt i storpack. Idag så rushade jag och Andreas för att ge Johanna sin present, visste att hon skulle behöva den, superglad blev hon:) innan de satt jag och babe å pratade om massa saker i bilen, som vilket extra tuggummi som är starkast, blått visst?? Inte rött! Och massa annat konstigt! Nu ska min hjärna ta semester i några timmar, innan den riktiga, imorn äre tenta och Johannas student, yeeeeey! Fort månaderna går förresten 31 maj?!??? Aja maj är alltid bästa månaden, fast man tackar aldrig nej till sommar månader, godnatt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0