Lucky one

Hej alla soldyrkare.

Mina dagar har varit lite speciella.

I tisdags var jag hemma och pluggade och solade, snubblade i trappen och stukade TÅN, finns ingen som skadar sig på konstigare ställen än jag..

låg och förbannade mig över smärtan ett bra tag, sen belönade jag mig själv med dhw.

igår var det skola, vad deprimerande att sitta inne när vädret är så fint ute!

Gjorde jag en uppgift med 9 andra från klassen som jag aldrig pratat med,

det flöt på och vi slutade halv 2 istället för 4, score!

Träffade Andreas på kvällen, och fick dåliga nyheter :( men det väcker ens egna drivkraft att leva när man förlorat någon. Vi köpte glass och satte oss i Sätra badet ett bra tag och pratade och njöt av solen.

Jag vägrar inse att det är sommar för att jag har en tenta att plugga till, kill me..

fint va?? jäkla bratwurst.

Roligt med plugg eller? heheh

Underbart

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0