Jeffrey Campbell

Bortskämd som jag är så ska jag få dessa, måste dock välja ett par.
Kan seriöst inte bestämma mig, alla är snygga.
De med nitar fångar allas ögon, men tror helt ärligt att jag tröttnar på dem efter ett tag.
Man vill ju inte alltid vara nitad haha, men å andra sidan är de för snygga.
De bruna kan bäras både en utekväll och en käkautepårestaurang kväll.
De klär liksom också upp en outfit för att de inte är svarta, trots att de är helt vanliga.
Sista paret är ju ett par som alla måste äga, ett par svarta snygga klackar.
Är dock inte säker på hur värda pengarna dessa är med tanke på hur "vanliga" de är.
Men de går verkligen till ALLT och det vill man ju, eller?
Som ni ser har jag världens största i-landsproblem!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0