Weekends are dangerous

Hejhej!
Helgen har varit sååå bra, började med att jag pluggade ute i torsdags, solade på köpet, åkte till bredäng för att hämta ut ett paket men det gick inte så sket i det och skulle dra hem. Stötte på Valle, amin, rebin och några av deras kompisar och fastnade i någon timme, skrattade så det gjorde ont i magen, de 3 är som gifta par! Mötte hjärtat efter och käkade millas, hämtade ut paketet som innehöll mina lita spikes, blev kär vid första ögonkastet! såg på esc på kvällen och tog det chill.
Fredagen va aweeeesome! Var i skolan på morgonen, gjorde grupptenta och hade världens jävla energi för att det va helg:) låg ute och solade under lunchen, bara ben är det bästa som finns! Skyndade hem och duscha lite, slängde på mig kläder och mötte Johanna, vi åkte hem till louise för att fira dem båda med tjejmiddag, det var hur mys so helst:) dom hade gjort asgoda drinkar och kycklingsalladen gav mig ångest, åt för mycket för de va överdrivet gott haha. Vi drog till nype och dansade all night, hamnade i sängen 3.
Lördagen var såååå seg! Mötte Andreas, åkte till stan, det va matfestival och vi befann oss i himmelen en stund, kändes som utomlands. Köpte med oss från franska bageriet och satte oss i Kungsan och åt. Drog vidare till moods, nya gallerian, gick runt i butiker lite överallt, genom hela Kungsgatan och bron ända bort till fridhemsplan och köpte med oss sallad, satte oss i kronobergsparken och svullade, sen la vi oss på gräset och vilade ett tag. När vi åkte hem till honom igen så la jag mig ute på en solstol och somnade, de va det skönaste jag gjort på länge! Andreas skulle träna i Sätra badet, vi drog dit men de va en kort stund, så vi hämtade Johanna och köpte massa gott på city gross. Vi såg på Eurovision, kan fortfarande inte fatta att loreen vann!!!;) sen vart det blinde side tills man somnade.
Idag har jag stekt som bara den, kände att magen fick liiiite för mycket färg :P åkte till Terese för att fira henne, så jäkla mys, jag och mini Hampus fick världens conection och jag blir 200% barnslig bland barn så vi är perfekta för varandra:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0