You so funny when you sleep

Heeej!
Gårdagen var lugn och helskön.
Gjorde inte så mycket på dagen, duschade, fixade och donade.
Vid 6 drog jag hem till Felix där Andreas, Dennis, Alex va.
Vi körde lite kort, sen grilla dom lite, då kom Johanna också.
Alla åkte till Willys och köpte daimglass, snåla som vi är haha, dock höll vi på att krocka med Andreas på vägen hem, sket nästan ner mig. Vräkte i oss massa glass, såg på TV, Leo och Totte kom sen också. Killarna körde först poker.
Sen satt vi och pratade skit om massa saker, vi skulle se på American pie och The woman in black, men ingen av dom funka.. Så alla drog hem, jag och Andreas åkte till honom och såg på Guds Stad, jag gillade den :) När han vakna ur sömnen låg vi och pratade, sen sov vi bort hela morgonen. Asså han är så rolig att sova med, kan inte undgå att skratta hahah.
Myste bort tiden när vi vaknade, sen blev det en god frulle och nostalgimusik.
Sen satt vi ute och sög åt oss all sol, men det var för kallt så vi segade på soffan i timmar, såg på serie efter serie. Vid 4 tog vi tummen ur röven och köpte mer daimglass haha, sen vare käk och fotboll.
Kom hem och städade rent rummet, lika smutsigt fortfarande egentligen..
Nu ligger jag i soffan och har lite beslutsångest, mer om det i nästa inlägg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0