Lö weekend was awsome

I fredags var jag hos Yohanna och drack kaffe och pratade om veckan och allt som hänt! Vi skrattade åt tassen och såg på Simpsons. Sen plockade Andreas och Alex upp mig, vi köpte lite gott på citygross sen hem till Andreas för att svulla och se på Soa och catcha upp. Efter det spelade jag och Andreas ps3 och sov som björnar, snarare han hahah! Att vakna med armar runtom en är underbart :) vi segade i sängen, åt frulle, och vräkte i oss chips. Åkte till delicato butiken och köpte några paket gottgott. Sen blev det xxl där vi köpte lite saker, Skärholmen efter det, testade ett par skitsnygga byxor som var något för stora, men ska beställa hem dom! Vi handlade mat och lagade kanske årets godaste middag, kyckling i pestosås med tomater och pasta, heaven!! Vi körde achtung die kurve aslänge haha världens bästa spel, han älskade det! Blev lite online fönstershopping för oss sen hem till totte där de spelade FIFA. Babe skjutsade mig till donken och sen hem till honom igen för att jag inte skulle gå hem till ett tomt hus<3 slutade med att vi somnade till Johan Falk, igen... Haha! Idag har jag legat i soffan hela dagen, sett på hela awkward säsongen och nu EMA, det är MTV all the way!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0