Buuurn

Hallåå!
Haft några bra dagar här. I måndags fick jag ryck och skrev i timmar, massa massa ord. Åkte och gymmade med johanna, en låååång powerwalk och brände massa fett, på kvällen blev jag nostalgisk och kollade genom min gamla mobil :') såå många roliga bilder, videos och sms som man glömt! Igår var jag i skolan på lektion, sen på gymmet och körde 40 min cardio och lite på smith maskinen för första gången, asnice träningsvärk i röv och ben!! Lagade tacos med brodern sen mötte jag upp el johannos, vi va på heron och fikade och babblade i timmar, sen på djursjukhuset och träffade sötaste djuren!
Idag har det varit skola hela dagen lång, fast det är rätt intressant, om folkhälsan och alla fördomar som hör till. Fick sluta en halvtimme tidigare, åt lite stuvade makaroner med falu, å nu ska jag iväg igen, hejpa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0