Invigning och halloween

Vi segade på morgonen på lördagen och segade, sen drog vi till systemet lite fort och promenerade hem i solen. Körde lite på spåret och firade en V75 vinst höhö! Efter att vi käkade middag åkte vi till friends arena på kvällen och såg på invigningen, mammas körgrupp var med Tommy Körberg, vilken grymm arena och artister, vi va supernöjda med lysrören man fick haha, nä skämt åsido, de artister som var med var jätteduktiga:) när allt va slut fick jag skjuts till min kusins Halloween fest. Alla var döööfulla av tequila med sina outfits hahah askul! Vi dansade till gangnamstyle och thriller hhah. Idag har jag, kusin och bror tittat på kniven i hjärtat, gymmade även med Johanna och och pratade en del, solsidan är obligatorisk idag men det är även plugget och nu ska jag återgå....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0