Oktoberbeerpongfest

Lördagen va awesome!
Hjälpte mamma att städa sen drog jag hem till Andreas. Vi passade på att promenixa till skäris när solen sken så fint. Gick runt i butikerna och han köpte ett par jeans på johnells som förövrigt va astrevliga, sen köpte vi lite ingredienser till middagen och lite gottgott och vandrade hem igen. Vi lagade en riktig gourmet middag haha, ugnsbakad kycklingfilé med vitlök och chili, råstekt potatis och svampsås, fan va gooootttt!!! Vi gick över till chillbergs på kvällen och körde ölspelet, blev helt tankad.. Vi dansade till gangnamstyle och körde mariokart, Nicklas puffade kanel och Matti jonglerade citroner och häxblandade drinkar. Riktigt jävla lyckad kväll när man vaknar med brännsår på armbågarna och smärta i nacke och huvud hahah, herregud vad jag inte kan dricka alkohol! Andreas skedade med papperskorgen och det enda jag tänkte på när jag vaknade var toa-vatten-donken. Vi åt frulle, såg på transformers 3 sen somnade vi i soffan ett bra tag. Vid 5 åkte vi till donken för att käka och fika. Såg på solsidan och drev med farbror Mario, nu pluggar jag hööhöö, skön helg, imorn äre måndag, bara 5 dagar till nästa helg!:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0