This is how it's done

Denna dag har också vart kul, trots att det är söndag. Började med att städa at home, sen blev jag hämtad av Andreas, Matti och Emma, vi åkte till Solvalla och såg på trav! Har aldrig tyckt om att se det på tv, men det var awesome live, förstår varför Andreas ville visa mig det! Vi bettade lite småpengar, och Andreas och jag körde en tvilling, jag valde hästarna, och trodde det var kört när Andreas reser på sig bakom mig och säger jaaaa hasna den gick in, vi vann!! Gissa hur glad jag blev när jag valde vinnande hästarna:D 713 kr fick vi ut, haha jag som blir glad när jag vinner 1 krona... Hur som helst, var lite extra glad resten av dagen, kul att se på hästarna och heja på dem. Vi åt på Max och såg planen lyfta och landa, nice utsikt! Åkte hem till Andreas där han vunnit 2770 kr TILL som var helt oväntat, duktig grabb! Vi åt lite med hans föräldrar, fixade och donade med åkes iPhone, och drömde oss bort i lägenheternas värld. Längtar!! Kom hem lagom till att se på filmen knight and day med mammsen:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0