Tis-tors

Hej!
Tisdagen spenderades i skolan, det var en låååång seg dag, klockan gick aldrig.. Aldrig vart med om något bättre för efter skolan stod en Johanna utanför och hämtade mig! Guuuuld. Vi åkte hem till henne där hon bytte om och jag slöa sönder vid tvn, sen vare bara att ge sig på maskinerna på gymmet! Vaknade igår med världens träningsvärk. Även gårdagen ägnades åt skolan, skrev projektarbete med några andra i klassen om RFSU. Köpte lite nyttigheter på pulsen med Maria efter sen åkte vi hem. Gick ut på promenix med johannorna i vinterjackorna och Svea. Ångrade att jag inte tog vinterjacka också, det var iiiiskallt! Vi gick längs sätrabadet och varvet, såg solnedgången lite romantiskt och skrattade åt massa tabbar och historier:) Sen sprang vi alla hem eller iaf jag och hävde i mig mat haha. Pluggade resten av kvällen och såg på greys. Idag hade vi redovisning, nerverna käkade typ upp mig. Svor i första meningen så alla gapskrattade, tyyyypiskt! Men skönt att det är över och att arbetet är inlämnat. Fick ett avi från posten i måndags och hämtade paketet idag, det var min bror som skickat lite saker från Bali och ett vykort, ååh saknar honom.. Gymmade med Johanna, körde slut på mina ben, kommer garanterat gå som en pingvin imorn! Älskar att vi båda stirra på samma snygga rumpa hahahah! Har latat hela kvällen och sett på 50 first dates, och nu ska jag sova för att vakna till väääärldens bästa dag, godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0