What i've done

Hej, har varit rätt dålig på att skriva dock bra på att slappa! I måndags gjorde vi grupparbete i skolan, sen åkte Maria med mig till hallunda där jag hämtade min missoni cardigan, den är så fin. Gick runt lite där sen home to shower, på kvällen hämtade Andreas mig och vi åt på vappis, nomnom. Gott sällskap och bra mat, blir inte bättre! Pratade och glufsade samtidigt, sen åkte vi hem till honom och myste innan vi drog på bio och såg taken 2. Dumma som vi är så valde vi samma biograf igen och det strilade i början, vi spydde nästan av att höra introt 100 gånger, men sen när den gick igång var den grym! Inte en lugn minut, och den lurar en lite, eller iaf oss. Kom hem strax innan midnatt och somnade med ett leende.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0