And another one of those

På lördagen 25/8: åkte till stan med andreas, fikade på waynes i hornsgatan, promenerade längs de gamla husen och gick runt i butiker på söder. På kvällen tog vi en promenad vid kungens kurva där han lekte med små mini grodor, sen in på city gross och orienterade, vi köpte med oss lite gott som majskolvar och chili cheese och svullade.

Söndag 26/8: Åkte till min kusin i Östberga och firade hans tjugosjätte födelsedag med massa goda tårtor och kladdkakor.

 

                                                    Måndag 27/8: Jobbade på dagis i Gröndal, var lite skraj i början, men sen när det lagt sig så hade jag såååå himla kul med ungarna. Min kusin Aram jobbade också där:) På kvällen bjöd Johanna och Alex på en tacokväll och vi satt och snackade i timmar om allt och lite till.

Tisdagen 28/8 försov jag mig... satte klockan en timme fel, men det gick bra ändå, jobbade på och barnen började fästa sig. Drog till skolan och lämnade böcker sen ikea med bror och kusin där vi testade massa soffor åt kusinen. 

Onsdag 29/8: Jobbi jobbi jobbi, alltid lika kul! Fast en hektisk dag då nya barn hade inskolning samtidigt som det serverades fiskbullar, katastrof! hahah skoja det gick väl vägen. På kvällen bakade jag och andreas jättegoda vaniljbullar som uppskattades.

                                                   Torsdag 30/8: Jobb hela dagen och lek med ungarna i solen, vi körde kull och basket tills vi inte kunde stå. Fredag 31/8: Reeeegn hela dagen, och barn+regn är perfekt match, dom var helt ööööverlyckliga! Så vi vuxna fick stå under taken och se efter de.. Det var trubbel med tågen men kom ändå smidigt hem med bussen. Var hos Timmy och fille och såg på film på kvällen, ALLA somnade i soffan hahah.. 

Lördag 1/9: Andreas skjutsade mig till Skäris där jag köpte färg och färgade håret hemma, det blev en ombre som jag fått maaassa komplimanger för. Speciellt mamma haha.. Käkade middag hos andreas sen kom Jens, Matti, Emma, Anna, Dennis, Johanna och Alex hem till honom och vi hade det mys med ett glas alkohol, lite uno och frågesport, avslutade kvällen på donken.

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0