A touch of football and goodbyes.

Söndagen 2/9: Spenderades med brodern, lagade god mat med mamma och sen denna kärleksmums. kusiner kom över och hans vänner, och vi satt mest och pratade och levde genom vad han sa att han skulle göra...

                                                         Måndag 3/9: Skolan började, kramade brodern hejdå med massa ångest. Åkte hem från skolan efter halva dagen, satt ute och pluggade. Sen blev det käka och fotbollsmatch, älskade bajen vann! 

Tisdag 4/9: ännu en "härlig" skoldag, fast helt ärligt så gillade jag den, förstod allt läraren sa. Vi läser farmakologi nu, om mediciner och sånt. Tränade med Johanna efter och vi älskade gymmet i skäris, vi hade det för oss själva hela tiden vi var där! Vi gick runt i skäris efter och testade lite snygga grejor.

Onsdag 5/9: Skola på förmiddagen sen var det hem å plugga. Träffade Andreas på kvällen, åt gofika, men sen gick allt bara nerför. Vill och kommer inte prata om det. Känslorna kan jag istället dela med mig av. Johanna mötte mig på natten och gick en promenad i över 2 timmar och lättade på allt. Chocken slog nog mer till än känslorna.

Torsdag 6/9: Efter en sömnlös natt satte jag mig och pluggade lite, sen gick jag ut på en promenad med Meltem och pratade om massa saker. Sen var det hem och byta om till träningskläder och möta Johanna, vi gymmade asset av oss, älskar att man känner smärta på ställen där man aldrig trodde att man skulle kunna ha muskler hahaha... Vi fördriver tiden så bra med all snack i världen, läsa tidningar och göra bort oss haha! Åt på matstället sen gick vi runt i skäris efter igen och Johanna köpte saker igen hahah. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0