From madness to goodness

Hey folks!
I tisdags hade jag suuuuperångest över skolan, allt känns lönlöst. Piggade upp mig en aning genom bio med Andreas, vi köpte lite gott och såg på Hamilton 2 som var extrem!! Bra kväll:)
Var i skolan och labbade igår, fick typ peta och färga massa äckelbakterier, händerna tvättades 37181 ggr haha! Åkte direkt efter och mötte Andreas och Åke för att sedan fortsätta mot Solna och fira hans mormor som är urgullig. Vi åt rostbiff och potatissallad och asnice tårta med hallon:) vid 8 mötte jag mina johannor på hellströms och tog en cider och pratade massa snusk!! Bäst bäst bäst! Kom hem vid 11 och sov som en stock.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0