Hangover from hell

Lördagens grymma utgång med några av favoriterna resulterade till en hemsk baksmälla, man vill inte vara hatad av mig då jag är en bitch mot alla haha. Hade jordens ångest över allt, inte kunna plugga, och massa annat. Efter vätskeersättning och lite mat efter 24 timmar piggnade jag till och livet var inte lika hemskt då.
Lekte med älsklings Liam som kom hem till oss med moster, trappor är det bästa han vet så det vart några rundor!

Mötte Andreas vid 8 och kände att livet var i behåll igen. Det var euforiskt, fick så mycket mer än vad jag väntat mig, leenden, kyssar, kramar, massa dialoger. Att le är fan det viktigaste som finns! Vi myste och pratade bort kvällen, kändes som om man tryckt på en "starta om" knapp.
Idag har jag å Johanna tränat och gått runt i butiker, fick hem lite fint. Den tjejen är fan underbar!
Märks det att jag är glad trots att jag har tenta imorn?:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0