Hard work work

Hey!
Har under veckan jobbat och vart i skolan. I tisdags jobbade jag med helt underbara barn som gjorde böghög på mig och kramade mig hejdå:) sööööta barn!! Tränade med Johanna och körde slut på rygg och mage. Juste innan så åkte vi till hallunda där jag köpte ett linne från missoni, väntar på min cardigan som hänger på dockan..! I onsdags jobbade jag också med söta barn, skönt att vi bara var ute i regnet i en timme och inte mer!:) körde världens ben och magpass med johanna, vi är kungar!! Igår var det skola, trååååk! Köpte mat med Andreas och lagade färsk pasta med fläskkarre i svampsås, liiiite distraherande där emellan hahah! Drack proteinet som vi beställt och låg i sängen och sov en stund:) idag har vi labbat i skolan, jag har något som heter betahemolys som måste kollas upp, KUL!! Verkligen.. Nej men det är helg nu, lär bli rätt händelserik, önskar er detsamma:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0