Week again

Söndag 19/8 : Vaknade hos Andreas, segade där, sen gick jag hem, bytte om och spraaang till tbanan på 5 min, starkt! Åkte till kusinerna i fittja, hela släkten var där, vi åt mat och körde boll ute på ängen, klappade kattungarna och pussade på Liam och Emma heheheh :) På kvällen såg jag Snabba Cash med Johanna, Alex och Andreas, den var väl okej, bättre än ettan iaf.

Måndag 20/8: Var på fråga Olle med Johanna, Alex och company, vi skulle agera public, tog typ heeela eftermiddagen och 0 syre. Fast det var ett kul program, vi skrattade massa och fick nice goodiebag! 

Tisdag 21/8: var hos mormor och hängde med moster en stund, sen med kusin Adriana på stan, vi gick runt typ heeela dagen och mådde illa till slut. Jag fick med mig ett linne och en jacka från bikbok.

Onsdag 22/8: Jag och Amanie tog med moster ut till skäris och shoppade lite tillsammans, vi hittade massa kap, ett linne och en cardigan för 30 pix! Träffade möjligen Andreas efter och åt middag där med terese och gustav.

Torsdag 23/8: Ännu en snäll dag då jag hängde med moster och gick runt i skäris med alla mostrar och mammsen, var med bibi sen efter. Såg på bästa Dark Knight på kvällen.

Fredag 24/8: Tog med moster och hennes son till heron där vi träffade Joanna och Liam. Lekte med honom och så åt vi på thaien, kan man bli kär i en unge? Känns ju nästan så.... Köpte gottigheter med Andreas och såg på film.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0