It's all about the joy

I fredags blev det inte som tänkt för Yohanna skadat sig, så när Johanna plockade upp oss köpte vi massa gott på city gross och fixade lite drinkar hos mig och åt daim till. Det var ju inte som planerat men vi satt uppe i timmar och pratade om allt möjligt alltid lika bäst :)

Igår mötte jag Andreas strax efter 2 och åkte till Nacka forum där vi slösade pengar som bara den! Köpte en snygg jacka på zara visar den snart. Efter alla prövade och köpta plagg åkte vi till Vega baren men vände lika snabbt när vi såg den långa kön... Åkte vidare i regnet och sjöng med musiken och till slut hamnade vi på en grekisk restaurang i Älvsjö där vi åt en välbehövd middag. Perfekt middag. Kom hem vid 9 kanske och såg på soa som aldrig sviker. Vid 11 fick vi fnatt och åkte till gymmet i fruängen, Andreas lärde mig massa nya saker, och framförallt all hjälp och förberedelse jag behöver! Har ont i varenda muskel på överkroppen idag, skönt!! Vi åkte därifrån vid midnatt och skulle se på film, istället somnade vi båda så skönt att jag låg över hela natten.

Att vakna och se någon le är obeskrivligt, vilket rus! Fick frukost på sängen av Andreas sen låg vi och busade bort timmarna:) vi fick ansiktsmask som vi smetade på, asäcklig men fan va len hud man fick efter. vi promenixade till bredäng och köpte chips och dipps, goooodaste chipsen typ hot sourcream! Sen kom Hans familj och vi lagade mat och efterrätt ihop. När gurra kom smällde vi i oss den goda maten sen blev det annanspaj och såg AIK kryssa och Bajen ta hem 3 poäng! Beställde ett stort paket som kommer till posten snart också:) mamma berättade om en galen ide hon ville att jag skulle förverkliga, tänk att mamma säger; sluta va så feg hasna ta fler risker?! Jag, mamma och bror satt och prata en hel del och åt majskolvar. Kan knappt förklara den eufori jag känt denna helg, det finns inga ord, hoppas alla som läser detta haft detsamma:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0