Here we go

Okej nu kör vi, inga ursäkter.

Torsdagen 16/8: åkte och träffade mary och ayan som kommit från 3 veckor i London, de pratade i mun på varann hahah. Hann säga hej till camila och hennes föööör söta prins sen sprang jag till min bror och kusiner. vi åkte till Vegabaren och käkade sambalburgare, finns ingen godare!

Åkte hem till cluddan efter och lekte med liam, åt kladdkaka, och hängde med henne för att hon skulle åka hem till LA dagen därpå, alla kusiner var där och hade mys.

Fredag 17/8: Hämtade moster i cityterminalen, åkte hem till oss och åt, sen skyndade jag mig och åkte till Sköndal med familjen Olsson och firade Thomas som fyllde 30. Vi åt tapas och drack gott, sen drog vi hem till Alex och fortsatte dricka, körde massa drickspel och skrattade åt en allt för full fille..

                                                            På Lördagen 18/8 så chillade jag hemma med syskonen och  lagade godaste grytan eveeer, sen åkte jag och Andreas på Thomas överraskningsfest på Ett ställe, kuuul kväll:) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0