Naughty

Godkväll:)
Ligger i sängen och däckar vilken sekund som helst, men vill skriva lite innan! Dagen bjöd på plugg, har tenta på måndag där det krävs 100% för godkänt, sick huh? Fast det handlar ju om liv å död för det är läkemedelsberäkning:P bror och jag lagade en höstgryta på kyckling och kantareller mm!! Sen skyndade jag mig till skäris för att möta mary och khadra, vi åkte till heron och mötte ayan & emilie och såg på magic Mike. Filmen var sååå het, kan killar röra sig så?! Skrattade såklart åt ayans kommentarer om allt.. Andreas plockade upp mig och vi köpte mat på daisys, åkte feta arbetsvanen hem till honom och pratade om massor som hänt i veckan! Sen såg vi på säsong 5 av soa, åh den serien är underbar. Efter det myste vi bort kvällen och glömde tiden, kom hem nästan vid 12 heeelt trött å törstig, såg satc, nu blir det sleepa, godnatt alla fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0